Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Huffu

Publicerad 2008-11-26 10:28:46 i I mitt huvud just nu.

Jag har inte riktigt varit på topp de senaste dagarna på bloggen. Kanske inte riktigt på riktigt heller. Igår från ingenstans så började jag grina. Jag tror att jag är lite trött och att jag hellre vill vara ledig än att gå till jobbet när jag vet att Patrik är hemma..!¨

Iallafall så är som sagt min man fortfarande kvar hos mig och det är så underbart att jag ibland får för mig att jag inbillar mig. Kan man verkligen ha det så bra? Ja tydligen :) (peppar peppar ta i trä, knack knack knack)
Igår kollade vi på PB som är så gryyymt jäkla spännande att jag håller på att smälla av.
Man vill liksom bara att dom ska få ett lyckligt slut på allt elände. Och varje gång tror man att det ska bli så och varje gång är det något som går snett. Jag och Patrik var ganska övertygade om att det skulle vara säsongsuppehåll efter ett sådant här slut men när man går in på Fox hemsida så ser man att det minsann kommer ett nytt avsnitt nästa vecka med!
Så det är bara att vänta!

I helgen hade vi en liten inflyttningstillställning för mina närmsta älsklingar (+ pojkvänner) och det var så kul så kul :)
Vi spelade ett spel som var som Rapakalja fast med bilder istället för ord.
Som vanligt var mina vänner inte i tid och den som kom först var Helis och Linus, 50 minuter efter utsatt tid.
Jag kanske ska sluta bjuda hem folk.. hmm... Tur att Patrik var där och höll mig sällskap iallafall!

Det har kommit extremt mycket snö på Stockholm och vi har gjort en punkarsnögubbe som stått kvar sen i måndags, coolt.

Ikväll kommer mamma och Adam över på fika (äntligen) så det ska bli trevligt.

Idag har jag fullt upp på jobbet med att uppdatera klart databasen så att jag kan visa upp mitt mästerverk på tisdag när Robert är tillbaka och jag sitter här igen.

Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-26 12:00:06

funderat på en karriär som drömtydare ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela