Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stan på dan.

Publicerad 2008-11-27 15:26:13 i Tänkvärt

Ikväll efter jobbet, dvs om ungefär en och en halv timme så ska Patrik komma och möta mig och sen ska vi gå på stan!
Jag ska försöka hitta julklappar så att jag har påbörjat mina inköp.
Systers är redan klar och ska skickas till Spanien direkt efter jobbet!
Annars så hade vi väl tänkt att gå på stan på lördag kanske, kolla på NK's julpyntning och gå på adventsmarknad eller nåt.
På söndag vill jag baka lussebullar eller pepparkakor.
Mamma och Adam hade med sig pepparkakor igår, mycket goda.
Nu så sitter jag mest och tänker hur jag ska julpynta. Jag ska ju ha julgran, så jag måste lämna plats till den.
Och så måste jag handla en jäklans massa julkappar. Men jag har typ kommit på vad jag ska ge till alla utom Patrik. Jag har total torka. Verkligen ingen aning.
Det är inte likt mig.
Jaa jag måste faktiskt ta mig en riktig funderare på det där, man vill ju att det ska vara uppskattat liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela