Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

SPA-paus

Publicerad 2008-11-05 18:29:15 i Tänkvärt

Om ni undrar varför jag inte har bloggat nu på några dagar så beror det på att jag och Patrik har varit i Ystad på SPA måndag-tisdag och idag på ansiktsbehandlingar i Malmö.
Så jag har varit så avkopplad och harmonisk att jag inte har tagit mig tid att sitta här.
Jag ber om ursäkt.

Ikväll ska vi på bio och se J.B. Quantum Solace (007) och imorgon ska vi på IKEA och handla grejer till mig :)
Jaa det får räcka för nu för vi ska äta strax.

Men jag ska skriva om hela veckan sen nån dag :o)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-11-05 18:37:08

Hej!

Tänkte bara önska dig en bra kväll :)



Bli medlem här om du vill få gratiskläder.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela