Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Landsmän på besök!

Publicerad 2008-11-20 10:57:41 i I mitt huvud just nu.

Idag har vi 13 portugiser på besök på kontoret så jag känner att jag är lite delaktig!
Visserligen har jag inte så mycket att komma med eftersom att jag inte ens kan svara på hur jag mår utan drog till med franska "oui" som inte ens betyder bra.
Haha, starkt jobbat där av mig.
Ikväll ska vi på kalas hos min grandma som fyllde år i tisdags. Då ska jag plocka med mig en micro och kanske en eller annan bokhylla. Spännande :)
Så kommer soffan förhoppningsvis imorgon. Annars blir det tight.
Imorgon ska jag och Patrik till IKEA. Det finns en del som jag fortfarande saknar. Dessutom fick jag ett presentkort på IKEA av herr och fru Åkesson i inflyttningspresent. Mycket angenämt!

Jag sitter här utan skor och är jättehungrig.

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-11-20 19:12:21

Johan Palm duktig?!?!?! På en karaokefest kanske, men inte tillräckligt för att vara en av de fem sista deltagarna i "Idol". Han borde ha rykt för länge sen. Istället har deltagare som faktiskt HAR talang fått lämna, som Loulou och Robin E. Jag ska bli produktionschef för "Idol" och fjortisblocka telefonrösterna så att det blir rättvist.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela