Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

- Jag campar!

Publicerad 2008-11-27 09:30:53 i I mitt huvud just nu.

Imorse innan jag skulle gå så skulle jag som vanligt gå in och pussa lite på Patrik och värma mig på hans kroppsvärme innan jag försvinner ut i kylan för att åka till jobbet, iallafall så låg han under täcket och syntes inte alls.
Så jag frågar varför han ligger under täcket.
- Jag campar! får jag som svar.
Vem kan då motstå att krypa in i tältet för några minuter? Inte jag iallafall!
Så efter att vi campat en stund fick jag halkspringa till tåget och kom precis upp på perrongen när dörrarna var på väg att stängas. Som tur var så hann jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela