Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Skönt.

Publicerad 2008-05-27 20:06:23 i I mitt huvud just nu.

Har nyss vinkat av min mormor och hennes gubbe Bertil efter att dom har varit och hälsat på och lagat middag och tvättat åt mig : )
Idag var en bra dag men även en mycket lång dag. Jag är helt slut i huvudet idag igen men ska gå och lägga mig tidigt ikväll med så att jag får in rutinen.
Jag har lärt mig förvånansvärt mycket på mina åtta timmar som jag spenderade på Alcatel-Lucent idag. Idag var en sån dag som jag (och Amelie som lär upp mig och som jag ska ta över) var med Vd'n och inte satt i receptionen. Vi fick en del uppdrag och jag lyssnade mest på hur Amelie löste eventuella problem för att i framtiden kunna lösa dom själv.
Jag har även försökt snappa upp så många namn som möjligt för att kunna komma in i allt lättare. Vissa har jag redan fått kläm på men dom flesta vet jag inte hur lång tid det kommer ta.
Det är ju inte direkt som att vi kommer sitta och leka ordlekar... Men men.

Egentligen skulle jag vilja gå och lägga mig klockan 10 idag med men det är en film på trean som jag har tänkt att jag ska se, och den slutar klockan 23. Så lite senare i säng blir det... men jag ska vara färdigborstad och allt.
Eller jag ska borsta tänderna i någon av pauserna för jag är hemskt sugen på popcorn.

Pendeltåg är inte så förfärligt jobbigt som jag först anat, fast det kan ju bero på att jag inte har haft vidare bråttom någonstans än.

Nej nu fick jag ny inspiration att kolla bostadsläget!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela