Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Måndag!

Publicerad 2008-05-12 17:05:31 i Allmänt

Idag är det den här måndagen som jag har fasat för med lycka i kroppen.
Jag är just hemkommen från en anställningsintervju som enligt mig gick exemplariskt.
Det verkar som att WII's torsdagslektioner ändå har gett mig något.
Intervjun tog lite mer än en timme och efter den så gick jag en sväng och hälsade på Fisen på jobbet.
 
Helgen var finfin! Det är så underbart att ha sina älskade kompisar omkring sig igen!
Fredagen var seg, seg, seg. Jag skulle käka hemma hos Helis och jag fick inte komma förens halv åtta för hon skulle plugga hela dagen.
Jag var sååå uttråkad så 19.21 var jag utanför och ringde och frågade om jag fick komma in nu eller om hon skulle låta mig vänta i 9 min utanför.
Jag fick komma in... och där inne väntade Annbritt, Fisen, Heddi (jenny) och Helis!!! DOm hade fixat en surprise-middag för mig med drinkar och mat och en massa, massa vin!





Kvällen fortsatte sedan ut på Sturecompaniet där jag träffade på lite kompisar till min syrra och killkompisar till mig. Mycket trevligt att vara ute tills kvällen fick ett abrupt slut på grund av vissa faktorer.

Imorgon ska jag tvätta.. för på onsdag kommer Patrik!!! <3
Han ska stanna en hel vecka :) Så jag har lite att planera. Det enda jag vet är att vi ska ut och käka med Sofia och co. på fredag för att Fisen fyller år, och att vi ska fira på lördag för då är det 6-månadersdagen.
Vi har funderat på grönan, kan bli riktigt kul! Annars nåt annat, helst lite billigare.

Det går inte alltid att logga in här, det är därför jag inte har skrivit på länge.. jag försöker faktiskt!
Emmis: Det går inte att kommentera på din blogg! Varför har du inte en .blogg.se-adress??

Jag har torka i skallen, jag skriver mer när jag får skrivlust.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-05-12 17:39:16

Nu kan man kommentera på min blogg, har ändrat inställningarna.
Sorry för strulet. Vad för jobbintervju var det du var på btw?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela