Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ensam i Stockholm...

Publicerad 2008-05-14 00:02:32 i I mitt huvud just nu.

... näää. Jag har ju varit hemma hos Sofia och kollat på en av mina favoritfilmer: 13 going on 30.
Jag har verkligen det som Emmis kallar för "Hamptons-syndromet". Jag måste ha folk omkring mig hela tiden... undrar när det går över. Jag fasar nästan för att flytta nu ju. Här hemma har jag ju iaf. Mamma, Perre och Adam.

Jaa jag får helt enkelt nöja mig med tvn som sällskap sen om det behövs. : )


Jag har gjort en hemlig grej! Och jag har lyckats hålla den hemlig! Hihi.
Imorgon kan jag avslöja den. Men jag vet att Patrik läser här så nej nej. Jag är inte dum.

När kan man börja tänka att det är "slutet av veckan"? Är det imorgon eller på torsdag? Eller rent av fredag?
Imorgon ska jag lämna Adam i skolan på morgonen bara för att jag är en sån bra syster / dotter / plastdotter.
Sen ska jag fan i mig inte somna om! Jag ska ta mig till Highvalley och köpa tuschpennor!

Annars kommer jag bli arg på mig själv.
Oj oj, jag skulle lägga mig 12. Den är över nu.

Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-05-14 10:46:53

smart Petra då kommer jag förbi sthlm nästa gång det snöar :)

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-05-14 11:18:24

Hur gick det, lyckades du med morgonensplaner?
När ska du flytta till din mormors lägenhet?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela