Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Back on Track! (?)

Publicerad 2008-05-08 00:31:42 i I mitt huvud just nu.

Lite utvalda bitar från Jason Mraz's "I'm Yours":

Well open up your mind and see like me 
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love
listen to the music at the moment maybe sing with me
Ah, la peaceful melody
It's your god forsaken right to be loved loved loved loved Loved


:Aaaa va jag saknar honom. Det gör nästan ont i mig. Men nästa vecka ses vi.
Men vi tar liksom saker baklänges... Bor ihop först och sen isär.

this is our fate, i'm yours
Nu är han det enda jag tänker på. Mina tankar kan inte riktigt samlas. Jag har blivit en blödig, snyftig nörd.
Jag brukade vara en hård, glad cooling.
Självklart älskar jag att vara hemma och träffa mina bästa kompisar och min familj.

look into your heart and you'll find love love love love 
listen to the music of the moment come and dance with me
it's your god forsaken right to be loved, loved, loved, loved

Ja men ändå så sitter jag här mitt i natten och vill inte sova ensam.
Men jag intalar mig att nästa vecka snart kommer...!

Jag lovar att börja blogg vardagligt snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela