Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Träningsvärk.

Publicerad 2008-03-14 02:11:00 i I mitt huvud just nu.

Jag har satt i gång och börjat springa / jogga för att jag ska komma i form till i sommar eller snarare tills när jag kommer hem.
Och med ansträngningar följer träningsvärk. Man ska straffas för att man är så otränad!
Inte prisas för att man sätter igång inte, nej man ska vara tvungen att bete sig som en tant varje gång man reser sig upp efter att man suttit stilla.
Ja så är det.
Men trotsig som jag är så ska jag fortsätta tills jag kommit förbi det stadiet där jag får träningsvärk och andningsproblem när jag springer.
I tisdags var det första gången och det var sjuuukt jobbigt. Idag var andra gången och det gick redan bättre!
Så om jag fortsätter och ger mig fan på att jag ska springa varje gång som det står på mitt schema så ska jag komma i form!

Ja.

Presentationen gick. Jag kunde ha gjort den bättre, jag kunde ha gjort den i tid så att jag kunnat allt jag skulle säga. Men jag ska inte vara missnöjd. Dr. Ryan gav mig positiv feedback på sin lapp.
Fast jag vet att jag kan bättre och det känns surt.
(obs. Emelia, jag vill INTE ha sympati ;))

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-14 14:53:51

Haha, jag tänker då inte ge dig någon sympati alls....
Fast det kliar i fingrarna ;-)

Önskar att jag orkade börja träna, men har noll motivation....
Men önska går ju...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela