Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sjuk.

Publicerad 2008-03-25 19:15:17 i Tänkvärt

Det är faktiskt lite konstigt.
Igår bestämde jag ju mig för att jag skulle vara sjuk och sånt idag.. för att vara ledig.
Och idag när jag är hemma så beter min kropp sig som att jag faktiskt är sjuk. Jag har sovit fram tills nu och jag har ont i halsen.
Jag tror visserligen att min kropp har ca en miljon sömntimmar att ta igen med tanke på hur tidigt jag går upp nu för tiden :)
Fast å andra sidan har jag fått en normal dygnsrytm här. Jag sover ungefär 8 timmar per natt som är rekomenderat och det kommer jag inte ihåg att jag gjort hemma i Sverige sedan högstadiet om ens då.
Det känns inte så jobbigt att jag har sovit bort hela dagen, det som kommer kännas jobbigt är att Patrik kommer undra vad jag har gjort hela dagen. Och att då ERKÄNNA att jag sovit bort hela dagen, hm. Det är det som kommer kännas dumt.
Tror att jag ska duscha nu och sedan äta lunch ute på balkongen. Det är hemskt soligt :)

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-25 19:27:27

Hoppas du kryar på dig! Men att sova om man känner sig småsjuk är ju rätt bra och skönt. Och vad nice med lunch på balkongen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela