Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Okej here we go.

Publicerad 2008-03-10 19:33:09 i I mitt huvud just nu.

Jag har skrivit valdigt lite dom senaste inlaggen.
Jag vet inte vad det beror pa, men jag ska skarpa mig.
Idag var jag och Patrik pa lunch-date och at nere vid vattnet. Mycket trevligt.
Helgen var kul. Jag blev hemskt full pa lordagen och gick hem tidigare an Maggan till och med...
James var dar och jag gillar inte honom. Men det spelar ingen roll. Jag hade kul anda.

Idag var jag lite otrevlig mot M (en av mina supervisors) for jag tyckte att han typ kollade snett pa mig nar jag sa att jag skulle ga ut pa lunch, for han fragade om jag var klar med allt. Och da svarade jag lite otrevligt att ALLA (alltsa inklusive han) skulle ju hjalpas at och jag har gjort halften av allt. Sa ni andra tre kanske kan gora det sa gar jag och ater nu. Sen gick jag.

Nar jag kom tillbaka var allt klart och han pratar med mig som vanligt, sa inga hard feelings.

Bra. Man ska inte ta skit.

Det kanns kul att klockan redan ar halv tre. I vanliga fall brukar den vara halv tva nu.. men eftersom att det har blivit sommartid i staterna sa ar det inte sa.
Inte sa skont i morse nar jag var tvungen att ga upp valdigt tidigt.. men man vanjer sig. Jag gillar sommartiden battre an vintertiden.

Nu ska jag lasa alla andras bloggar som jag inte har hunnit med for att jag har haft sa fullt upp.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-10 19:49:58

Varför skriver du om hemliga saker på bloggen? är det bara för att göra alla nyfikna?
Du var inte så farlig i lördags, du gick ju hem tidigt, tidigare än både mig och Maggan ;-) Fast det var lite underhållande när du på engelska skulle förklara din lek, som var inte som my space men som my game, hahaha.
Maria sa bara att du lämnat medelande, inget mer.
Var det någon mer fråga du skrev? Ja, just det, filmen. Den var faktiskt bra även då den var märklig. Gillade den, fast den var ju inte precis lättsam.
Okej, var nog allt för nu.
See ya!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela