Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Min hobby nummer tre.

Publicerad 2008-03-11 02:08:16 i Tänkvärt

Jag tycker om att playa/pausa och skriva ner texter.
Det har jag gjort med Håkans nya, fina singel och även skickat in den till letssingit.com
Jag vill ju att folk ska se att jag anstränger mig.

Här har ni en länk till youtube och texten, av mig alltså.



Text:

Du säger att du är stark,
att du varit igenom det här förut,
du kommer fortsätta,
det finns inte mycket mer att säga nu,

Vi två hör hemma,
i ett rum med inga andra,
om jag var 10 år yngre,
så skulle jag inte behöva dig längre

Någon dag e jag din jakttroffé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra?
Nåt säger mig att du blir borta-
en lång, lång tid.

Jag kommer inte att älska dig
för resten av livet,
vill inte leva med tungan hängandes utanför
och tycka synd om mig själv

Jag kommer inte höra av mig igen
och jag kommer inte ta skulden
så säg det och få det gjort
det finns bara ett enda sätt att brinna upp.

Någon dag e jag din jakttroffé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra?
Nåt säger mig att du blir borta-
en lång, lång tid.

För en lång, lång tid.
För en lång, lång tid.
För en lång, lång tid.
För en lång, lång tid.

Någon dag e jag din jakttroffé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi såra varandra?
Nåt säger mig att du blir borta-
en lång, lång tid.

För en lång, lång tid.
För en lång, lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela