Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lunchen..

Publicerad 2008-03-12 18:53:47 i I mitt huvud just nu.

Okej. Alla vi interns fick i uppdrag att ga och hamta lunchen.
Jag bestallde helt fel och fick en panini med skinka pa.. jag gillar inte skinka. Men iaf. sa pillade jag bort den innan nagon sag nat och at med gladje.
Motet halls nu innanfor stangda dorrar, jag fick vara med pa lunchmotet vilket innebar att sitta och ata och prata.
Trevligt. Han ar cahrmig den dar managern. Jag vill inte skriva hans namn. Jag vet bara fornamnet och jag kan inte googla nu liksom... sa gar han kanske forbi och tror att jag ar en groupie eller nat.
Jag har tagit reda pa hur poangsystemet fungerar sa imorgon ska jag forsoka forklara det.
Jag har fortfarande lite grejer kvar att fraga Bree, men hon sitter i mote som sagt.

Jag vill verkligen inte ha presentation imorgon, inte for att jag har nagot emot det egentligen, men jag har inget engagemang!
Jag vill gora en bra presentation, men det kanns som att det kommer bli pannkana alltihopa. Vi far se, vi far se.

Oj hjalp. Igar var jag ute och sprang for att mitt traningsprogram som jag har en personlig coach ni vet drog igang.
Jag sprang 10 min, gick 2, sprang 10, gick 2, sprang 10 och gick 2.
Jag trodde seriost att jag skulle do. Det var sa fruktansvart jobbigt och det ar banne mig skillnad pa att springa pa springband och springa i naturen... en uppforsbacke har, en nedforsbacke dar.

Jag kan knappt rora mig idag for att jag har sadan traningsvark!

Snart lamnar aven A mig och da ar jag ensam kvar som vanligt.. da ska jag passa pa och googla pa sant som man inte vill att andra ska se att jag googlar pa. Sant som jag bor veta men inte vet.

Japp. Dags att satt igang.

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2008-03-12 20:17:28

SV: Hahah det hade varit så himla schyst!;D
Bor du i USA?:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela