Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ljug infor imorgon.

Publicerad 2008-03-24 21:44:09 i I mitt huvud just nu.

Imorgon kommer jag inte att komma hit.
jag har planerat redan nu att jag ska ha mensvark.
For pa det viset sa sparar jag pa mig det som jag antagligen ska gora imorgon (om det nu ar nagot) till pa onsdag och da kanske jag far. Stopp. Jag tror att M kan svenska.
Nu nar jag skriver detta sa sager han: Vill du ha ledigt i nagra dagar? Sag bara till. Jag har nu alltsa bestamt att jag ska vara ledig imorgon, pa onsdag och pa fredag. For pa torsdag har vi ju lektion och den vill jag inte missa nu nar jag har definerat mitt "good life" sa himla bra.
Hmm jag ska vara ledig. Guuud sa skont!!!

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-24 21:56:34

Va?! Varför får du ledigt? Fy vad orättvist. Eller egentligen inte, men vad avvis jag blir.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela