Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ibland.

Publicerad 2008-03-16 16:33:02 i I mitt huvud just nu.

Ibland funderar jag på hur det kunde bli så här för mig.
Som igår så blev jag väckt av att Håkans nya singel spelas från min iPod ut i hela rummet = en perfekt start på dagen.
Sen åkte vi till Gallery Place / Chinatown för att gå på Urban och H&M.
Åt lite kinamat och solade ansiktena.
På kvällen skulle vi se film och istället för en läskig skräckis så blev det en som jag velat se hur länge som helt.
Då börjar jag fundera. Är jag på något sätt alls på samma vis? Skulle jag offra filmen jag ville se för en film som han ville se? Antagligen skulle jag inte ens behöva göra det. Jag är en bitch. Jag kom på det igår.
Och det kändes inte bra. Han är fin. Dessutom är jag tjock. Mina armar är större än mina lår typ. Bajs.
Men jag är lycklig med honom, vad dom än tror och säger.
Jag måste bara bli lite mindre ego och sluta tro att jag bara kan tänka på mig själv.
Det är det som är farligt med att ha varit singel så länge. Man vet att man bara har sig själv. Och sen när kärleken kommer så glömmer man bort att man måste ta hänsyn.
Jag måste verkligen skärpa mig. Han skulle aldrig säga något. Men han kommer börja tycka om han inte redan gör det. Ja jag måste skärpa mig. Ska bli jordens bästa flickvän. För jag vill ha kvar det fina jag har. Han och jag har.
Ja ni ser...

Kommentarer

Postat av: Maria Sjogren

Publicerad 2008-03-16 16:43:19

Att forsto sina brister ar en bra bit po vag kan jag tro!! Halsning fron Thailandet. ///Lilla maria

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-17 17:23:59

Du vill ju i alla fall försöka. Alltid ett steg i rätt riktning. Ni verkar ha det så bra ihop ni två. Det är fint.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-17 17:26:03

Du vill ju i alla fall försöka. Alltid ett steg i rätt riktning. Ni verkar ha det så bra ihop ni två. Det är fint.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela