Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fredag igen :)

Publicerad 2008-03-14 16:10:40 i I mitt huvud just nu.

Antligen fredag.
Det ar hemskt att jag gillar att veckorna gar sa snabbt sa att helgen kommer pa en gang...
For snart ar det inga veckor kvar. Snart aker vi hem liksom.
Infor helgen har jag inga planer alls forutom att fira St Patricks Day, hur man nu gor det...

Jag har inte mycket att gora. Patrik ar ledig och jag ar hemskt avundsjuk.
Funderade pa att latsas spy pa toan och saga att jag inte mar bra och aka hem.
Men sa kan man inte gora.
Kanske ska fraga snallt istallet om jag kan ga lite tid

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-14 16:59:44

Jag skulle med vilja gå hem. Men jag tycker det är hemskt att jag känner så. Jag skulle ju vara så effektiv idag. Men det går inget vidare.
Och jag skulle
så mycket hellre njuta av solen...Får väl bli på lunchen.

Postat av: Eve

Publicerad 2008-03-14 17:38:42

jag kan spela fotboll imorgon jag och tetts har bestamt oss for att vara lediga imorgon. Han Shaun som festade med oss forra terminen ska ha fest imorgon ocksa och vi ar alla valkommna..

Postat av: Ellen

Publicerad 2008-03-14 17:55:47

Men kom igen nu Petra, du får ju följa min nya blögg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela