Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bibeln.

Publicerad 2008-03-05 20:19:29 i I mitt huvud just nu.

Jag har hallit pa med ett valdigt arofyllt och roligt uppdrag dom senaste tva timmarna.
Jag har uppdaterat Bibeln!
Nu tror ni kanske att jag har gatt och blivit religios, men nej nej. Inte DEN Bibeln.
AARC's Bibel.

Den som innehaller alla restauranger som vi bestaller mat ifran.
Jag har sorterat bland de olika menyerna och lagt dom i bokstavsordning och gjort en valdigt, valdigt fin framsida innehallande alla telefonnummer vi behover och information om hur nara det ligger och om dom har hemkorning och om det ar en AARC-favorit.
Darfor har jag gatt runt och fragat mina tre chefer B, M och L om vilka av dom nya restaurangerna som jag lagt till ska vara favoriter.
Det var kul och nu ska jag gora lite nytta, jag har ju fatt ha kul hela dagen : )

Ska borja skriva pa brevet, nu har jag all fakta jag behover.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-05 20:40:54

Alltis ski att få organisera lite. Jag ska nog organisera bland mina egna papper nu. Min datorsladd har nämligen
gått sönder så min dator kommer väl få ont om batteri. Ska försöka köpa ny sladd efter jobbet. Hoppas det inte är för dyrt bara.

Postat av: Eve

Publicerad 2008-03-05 22:29:59

trevlig bibel =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela