Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Yeah I made it!

Publicerad 2008-06-02 16:58:45 i I mitt huvud just nu.

Under dagen har jag lärt mig massor!'
Tex att jag kan söka på ett annat sätt än vad jag visste och därmed få ut mer information om vad jag söker! Det är härliga människor som jobbar här och alla (främst de lite äldre männen och kvinnorna) hjälper till om jag undrar något.
Dom lite yngre männen som är ca i 30-35 årsåldern verkar tycka att det är hemskt jobbigt att Amelie (som jag tog över) har slutat. Dom har inte vågat ge mig en ärlig chans än.. men jag jobbar på att göra dom som ber mig om saker nöjda så kanske ryktet sprider sig om hur braaa jag är!
Om tre minuter ska jag stänga växeln. Jag har redan gjort allt annat så jag går strax! Det känns som att jag har varit ganska duktig på min första dag. Nu ska jag hem och prata med mamma som precis kommit hem från Barcelona med lillebror och ikväll är det Sthlm = tvdejt med Patrik :)
Oj nu tickar tiden alldeles iväg!

Hoppas att jag kan sova lite bättre i natt bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela