Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Till Patrik!!!!

Publicerad 2008-06-29 20:22:58 i I mitt huvud just nu.

Hej!!!
Jag tänkte att jag skulle tillägna det här inlägget till dig Patrik!!!!!!!!
Just nu sitter jag och väntar på att matchen ska börja!!!!
Eller egentligen så ska jag ju se "The weddingplanner" istället!!!!
Idag var jag och AnnBritt på stan!!
Jag köpte två böcker till mig själv i namnsdagspresent!!! (!!!)
Så köpte jag två guldringar som jag tyckte var fina, nu när jag inte måste (!!!) ha äkta guld utan kan ha fejkguld!
 

Så där! Nu vet ni!!!
För alla er som undrar över "!!!!" så kommenterade min käre kille att jag skulle tare lite lugnt med utropstecknena!!
Så det här är vad jag kallar överdrift!!!!!

Men I älsk you anyway :)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-07-01 01:46:26

snygg färg :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela