Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lindö Golfklubb.

Publicerad 2008-06-18 13:43:45 i I mitt huvud just nu.

Jag har blivit tillfrågad / beordrad att åka med på konferens imorgon!
Den är ute i Vallentuna och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit eller hem. Jag måste ha med mig packningen eftersom att jag ska åka direkt efter jobbet. Men den stora frågan är hur jag ska kunna ta mig dit.
Jag kommer antagligen att få skjuts av en tjej här, men det var bara om hon inte skulle spela golf först. Annars får jag lov att åka kommunalt och det tar en och en halv timme... Och det kanske är värt det, man får ju se något nytt. Lära sig något!
Fast jag vet ju inte än vad som förväntas av mig när jag väl är där.. kanske ska ta reda på fakta innan... ¨

Ja smart Petra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela