Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Gogglat på: Saker man kan göra i Malmö.

Publicerad 2008-06-04 09:44:32 i I mitt huvud just nu.

Jag eftersom att jag ska dit så tänkte jag att jag kunde överaska Patrik med att veta lite olika saker man kan göra i Malmö.. så jag googlade helt enkelt på det. Följande svar hittade jag i ett forum:

"Hej!

Jag är från Malmö och är väl medveten om allt roligt som finns att göra. Du kan besöka världens mest överskattade stad, Köpenhamn, som i princip består av en gatan (Ströget), en hamn (Nyhavn) med affärer och restauranger på. Runt om dessa, sträcker sig bostadsområden så långt ögat når.

Vill du istället vara kvar i Malmö, är det bästa du egentligen kan göra att åka till centralstationen som ligger bakom Stortorget. Där kliver du på något av de många tåg som bär av till Stockholm."

haha... så ja jag får väl fortsätta mitt googlande : )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela