Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Downday

Publicerad 2008-06-24 09:36:53 i I mitt huvud just nu.

Idag är en sån där riktigt dålig dag. Jag vaknade i morse och kände mig oerhört ensam.
Kom sen att tänka på allt vi pratade om igår och att jag bara kommer att få träffa min babe på helger och högtider.
Jag lever väl fortfarande på illusionen om att vi ska bo ihop i Malholm. (Malmö-Stockholm) så att båda blir nöjda och glada.
Det är rätt som han säger att även om jag skaffar en lägenhet så kommer han max att bo (om ens över huvudtaget) där till våren, för då ska han plugga ju.
I malmö.
Jag hade kunnat tänka mig att bo där ett tag, men nu har jag ju fått ett jobb. Jag hade så väldans bråttom med att fixa jobb och jag har fortfarande inte fått några pengar.
Nu kanske jag ångrar mig lite, åtminstone att jag var så säker på att jag ville bo i Stockholm. Fast jag älskar min stad såklart. Men jag saknar honom så extremt.
Nu vet jag inte ens när vi ses nästa gång. Det här är första gången vi inte har ett datum. Och det är jobbigt, inget att längta till. För orka längta till sista juli.. då är ju sommaren nästan över. Fast å andra sidan är ju det årets bästa dag.
Hade det inte varit för att jag var helt PANK så hade jag tagit semester och varit i Malmö ett tag. Men nu måste jag jobba för att kunna leva. Precis som alla andra.

Igår såg jag Sex and the City-filmen. Den var ganska bra. Jag ska inte avslöja något.. men jag blev besviken på den falska marknadsföringen. Det var ju inte alls någon som dog!
Jag satt typ och väntade på att jag skulle ha rätt om vem det kunde vara.. men så var det ingen.
Bra men tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela