Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Yeah baby yeah.

Publicerad 2008-07-30 15:44:49 i I mitt huvud just nu.

Tro det eller ej, men jag har haft fullt upp hela dagen! Hållit på och översatt hittills 34 (till 7) sidor från svenska till engelska. Det är kul tycker jag. Ibland blir det lite knepiga ord och då tar det lite mer tid. Men nu slutar jag om ca 15 min och då har jag helg!

Lunchade med Brittan och massa getingar. Det var trevligt. Men jag ska ju möta brittis senare också eftersom att vi + helle och kanske helles extrakompis felicia ska gå på Sex and the city filmen som sagt.'

Äsch jag vill spela lite innan jag går!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela