Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vill inte ritkigt.

Publicerad 2008-07-14 09:36:19 i I mitt huvud just nu.

Vet inte vad det är med mig idag men jag känner mig helt bläig.
Har ingen lust att göra nåt, imorse när klockan ringde ville jag bara somna om och sova bort hela dagen.
Jag skulle gärna sova fram till den 25:e.
Förhoppningsvis så kommer min Orbitrek idag, men om den inte gör det så ska jag gå och lägga mig så fort jag ätit middag.
Det är jobbigt att Patrik och jag ses så sällan. I Usa hade jag inga sånna problem.  Där var mina problem mer att jag saknade mina kompisar. Men nu saknar jag Patrik. Och vi ses ju bara lite då och då. Jag vill ju att vi ska bo tillsammans igen. Men det går ju inte. För våra liv är byggda i olika städer.
Har ingen lust att jobba idag heller. Det är så lugnt.. Det har inte ringt en enda gång. Jag är den enda som har ringt. Två samtal. Ett till resebyrån och ett till killen som skulle ha resan.
Jag hade ínte behövt jobba idag. Inte behövt börja förens nu iaf. Jag längtar till min födelsedag.
Inte bara för att jag kommer få presenter, nej mest för att jag vill ha mina 4 heldagar med Patrik. Den här gången har jag tagit ledigt för att kunna umgås. Senast var det för mycket trötthet från min sida. Den här gången ska jag försöka vara pigg.
Helgen var väl bra. Fredagen började med att jag och Helis vinade och snackade massa skit. Det var kul. Men sen bestämde jag mig för att jag skulle ut och möta grabbarna. Det var inte bra eftersom att vi tog en taxi som jag inte hade pengar till egentligen.
Lördagen var jättekul! Träffade Linda och Sara för ett glas vin (fast jag drack vatten) och snackade massa USA-minnen och nutidsprat. Väldigt kul faktiskt även om det var en ganska snabb visit.
Söndagen sov jag bort som vanligt. Sofia och Marcus var över en stund för att Sofia hade låst sig ute och behövde låna smink och kläder.
Och nu sitter jag här alltså på jobbet, utan arbetslust och utan lust till nånting alls känns det som.
Egentligen har jag lust att åka på semester, men dum och fattig som jag är så har jag tackat nej till semester hela sommaren.
Det är något jag ångrar men inser att jag gjort rätt. Hur kul är det att semestra utan några pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela