Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sommarlunch och Orbitrek!

Publicerad 2008-07-24 13:04:02 i I mitt huvud just nu.

Nyss var jag ute och solade mig på lunchen. Jag åt visserligen inne innan jag gick ut och det var nog bäst. Det är så himla varmt ute alltså! Jag tror att jag har fått färg på armarna nu idag och jag satt bara ute i ca 40 min.
Imorgon åker jag till landet så lördag och söndag blir baddagar! Det kan nog bli bra.

Orbitrek har visat livstecken. Den är nu någonstans i Segeltorp och förhoppningsvis så har jag fått en avi hem i brevlådan. Jag fattar inte riktigt vad dom menar med det som står, men jag vet att den är i Stockholm iallafall :)
Så jag ska förmodligen åka och hämta den och bygga ihop den ikväll så att jag kan provträna för att sedan dra igång mitt aktiva liv på måndag. Det blir träna 20 min varje dag i två veckors tid. Jag har skrivit upp mått och vikt.
Sen när dom där två veckorna har gått så ska jag fortsätta såklart, men resultatet  ska jag se på två veckor tänker jag.

I vanliga fall brukar jag sitta och huttra och frysa här inne.. men just nu är min hud så varm så att jag sitter och svettas. Men antagligen så lägger det sig snart och den vanliga iskalla temperaturen kommer tillbaka.

Dags att börja jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela