Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sådär.

Publicerad 2008-07-25 10:49:41 i I mitt huvud just nu.

Är lite mindre arg och lite mer glad nu!
Jag har gjort en grej och så har jag reserverat biobiljetter till på onsdag. Då blir det SATC på bio eftersom att kvaliteten när jag såg den inte var den bästa ;) Dessutom blir det kul att gå ut med flickorna på ett sådant ståhej.
Sen så har jag suttit och kollat lite på restauranger. Kanske ska jag och Patrik gå ut och äta. Jag har hittat två som jag verkligen skulle vilja testa. men sen kom jag på att vi kanske inte hinner det den här helgen. Så jag har sparat nummer och adresser å sånt för ett senare tillfälle om det inte blir nu.
Jag är som vanligt hungrig och ingen frukt finns det. Mjölken i kaffemaskinen smakade inte bra så kaffet hällde jag ut. Undrar om jag ska ta och gå och handla lite frukt och mjölk på lunchen? Eler ska jag vänta tills nån annan tar tag i det på måndag? Jag ska ju ändå hälla ur mjölken idag eftersom att det är fredag.
Funderar på vad jag ska äta till lunch. Nu när ja har varit och kollat på oliak hemsidor för restauranger så har jag blivit lite sugen på både det ena och det andra. Undrar om det finns bra och billiga restaurangen i sumpan. jag har aldrig utforskat. Men jag vill ju sitta ute i gräset så jag får nog ta och ta take-out i alla fall. Aaah. eller så blir det något från ica.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela