Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Så..

Publicerad 2008-07-22 08:46:19 i I mitt huvud just nu.

Igår skrev jag ingenting eftersom att jag hade en Kim här på upplärning och lät henne sitta på datorstolen hela dagen. Det var kul att ha sällskap och dagen gick ovanligty snabbt eftersom att jag hade någon att prata med hela tiden, fast
desto mindre att göra.
Helgen var kul och sund (no no). Fredagen spenderade jag i soffan framför en film som inte var bra. Jag och Patrik skulle kolla på samma film på tv fast i olika städer men allt som gick på tv var så dåligt att vi struntade i det. Istället gick jag och la mig ganska tidigt.
På lördagen var det bestämt att vi skulle till Haninge. Helis skulle ta sitt första dopp för i år och AB var inte sen att hänga på. Det var jag. Jag badade inte.
Efter "badet" som egentligen bara var dopp i gryten så åkte vi och handlade och sen hem till AB för att grilla.
Jenny anslöt sig till sällskapet efter en stund och vi blandade sommardrinkar.
    

Eftersom att vi druckit lite vin (Helle lite mer) så kunde inte AB skjutsa hem oss som utlovat. Lite trist och tråkigt men det är smällar man får ta! Jag och Helis spelade ett tankespel som jag såhär i efterhan har kommit på att vi gjorde helt fel på.
Söndagen var som en vanlig söndag när jag är ensam hemma utan Patrik = jag sover bort den. Jag läste visserligen en bok jag lånat av AB som var oväntat bra. Men nu är den ju slut. Den var väldigt lättläst och jag älskar sånna böcker samtidigt som jag hatar dom, de tar ju slut på en gång.

Snart ska jag jobba, jobba, jooobba. Jag har bara inte riktigt fått in orken än. Det är i princip bara jag här. På min avdelning är det bara jag men jag såg att två på ekonomi är här och så Balsam i repan förstås.
Hoppas att det kommer nån hit också så att jag har någon att prata med idag. Inte för att jag brukar ha det på senaste veckorna men det skulle vara kul med lite omväxling.

Kommentarer

Postat av: Camilla Aggeborn

Publicerad 2008-07-22 08:55:49

Taack :) jag med

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-07-22 08:59:08

Badade du inte din mes, men du har väl badat i år?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela