Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Okej

Publicerad 2008-07-14 15:28:30 i I mitt huvud just nu.

Wooopidibauch with the baouchi-baouchi-bauch woopidiwham-ba raba laba dingdong!

Jag mår väl lite bättre nu efter att ha knaprat Ipren och sitter i tron om att det ska finnas en avi hemma i brevlådan som säger att jag kan hämta min Orbitrek Elite. Då kommer säkert mitt humör komma tillbaka!

På lunchen var jag på ica och handlade lösgodis för 19 kr. Jag har lite ångest över det men men. Det gjorde mig glad för stunden. Det finns en del kvar men det har börjat svida i tänderna typ och jag är helt uppsvälld och mätt så jag ska inte äta resten.

Nu sitter jag och lyssnar på Kid Rocks "All summer long" som Patrik tipsade mig om.

Har sagt ifrån 5 gånger nu att A inte får sitta hos mig i repan. Hennes padre måste lära sig att jag inte är barnvakt! Bara snäll lite då och då. Idag är inte en sån dag. Jag skulle typ mörda ungen om jag var tvungen att ta hand om henne.. Så det är bäst för alla att jag sitter själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela