Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Luncha inne eller ute?

Publicerad 2008-07-16 11:42:03 i I mitt huvud just nu.

Jag vet inte. Kan inte bestämma mig. Det är sol, men det blåser ju. Dessutom så har jag soppa. Funderar dock på att gå över gatan och äta sushi istället, men det är slöseri på pengar. Jag och Britt och förhoppningsvis Helis ska på stan efter jobbet eftersom att jag måste köpa någon färgglad nederdel som jag kan ha på jobbet.
Gärna så är det superrea på HM och så hittar jag massor av plagg för max 400 kr totalt. Det är drömmen. Men så blir det nog inte. Snart är det löning. Nästa fredag närmare bestämt. Det kommer bli underbart faktiskt. Som jag har längtat. Men jag längtar mer till min födelsedag. I år har jag något extra att längta efter, inte bara själva dagen. Nu kommer ju Patrik också!
Gaah jag e hungrig! 21 minuter till lunch. Jag skulle äta en nektarin vid 11-tiden men den var möglig! Blurk.
Så jag sitter här med bara vatten i magen och är så hungrig så hungrig och ser inte alls fram emot min tomatsoppa som står i kylen och väntar på mig. Kanske ska jag spara den till imorgon? Och gå och köpa något annat idag?
Jag ska googla lite på vad som finns i omgivningen. Jag går ju alltid bara till ica.
Lite patetiskt när man tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela