Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lars Winnerbäck och jag

Publicerad 2008-07-10 15:43:43 i I mitt huvud just nu.

Jag har aldrig riktigt varit ett fan av Larsa förns jag kom till the Us and A. Jag hade då precis börjat lyssna på honom och där fanns det ju en del svenska dårar som lyssnade väldigt mycket på honom...
Och ju mer jag lyssnar, nu även på hans äldre skivor, desto mer gillar jag honom.
Det är så smakfulla texter och dom fastnar på huvet hela tiden. SÅ jag går runt och kan inte låta bli att lyssna på honom.. jag vet inte. Håkan är ju min idol och allt sånt, men han har inte samma dragingskraft.. fast det kan ju ha att göra med att jag har lyssnat på honom sen 1999 och dragningskraften trappas ner.. jag vet inte.
Men iaf. så tycker jag om Lars. Han har fin röst, fina texter och fin musik.
Men inte i stil med Håkan såklart. Men ändå liksom. Jag skulle vilja se honom live.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela