Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ja men det är Annbritts fel.

Publicerad 2008-07-10 15:57:17 i Tänkvärt

Framöver kommer jag nog att uppdatera oftare (förhoppningsvis) för AB har inte så mycket att görapå jobbet hon heller.. så jag har lovat att underhålla henne genom att vara aktiv på bloggen... så jag kommer ju att få prestationsångest om jag inte uppdaterar tillräckligt ofta. Om AB får mig känd ska hon få ett eget tack i min bok.

En bok som jag gärna hade skrivit är "Väninnorna och Kung Carl". Det är nog den bästa boken jag någonsin läst och jag skulle ha kunnat skriva den! Den är så i min stil och så himla bra!!! Skriven av Kicki Norman och hela boken har en lättsamt ironisk röd tråd som jag bara älskar!!
Läs den om du inet har gjort det, det är ofta jag gillar böcker, men det är inte ofta jag rekomenderar böcker..!
Tänk på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela