Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fredag!

Publicerad 2008-07-04 15:28:59 i I mitt huvud just nu.

Ikväll är det utgång med flickorna! Helle och Sofia ska visserligen inte ut med oss.. men jag har olika sorters flickor som ni kanske vet.
Ikväll är det EUIT-reunion som gäller! Patrik ska givetvis också följa med :)
Jag har lite klädångest och vet inte vad jag ska ha. det blir inte bättre av att Johanan och Jenny tura som att fråga mig heller.
Snart slutar jag. Patrik ska komma hit och kolla hur det ser ut så åker vi hem tillsammans sen.
Det är dödligt varmt i Stockholm idag. Jag satt ute på lunchen och njöt men svettades som bara den!

Bläää jag har inget skrivmood.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-07-07 15:53:04

Ja,d et var verkligen sjukt varmt....jobbigt värre.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela