Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hes, Hooters och aj aj aj.

Publicerad 2008-01-31 21:22:07 i Allmänt

Jag har ont ont ont ont ooooont i huvudet. Vet ej varför, kanske börjar bli förkyld.
Var iaf. på Hooters idag och köpte en sån tröja :) he he he.
Maggan är hes och sjunger extremt vackert. Nästan så att man ryser.
Jag har kommit fram til att jag tror att jag kommer lära mig saker på lektionerna, men jag gillar inte Dr. ryan.
tyvärr, men hon är för anti-svensk och bara trycker ner oss.

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2008-02-01 11:14:37

En målarbok hade inte varit fel!

Hooters ey? Det måste Partik ha uppskattat!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-02-01 21:55:18

Woho!! Min forsta kommentar av nagon jag kanner!

Postat av: Eve

Publicerad 2008-02-02 19:04:41

Dr Ryan är verkligen anti-svenskar !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela