Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Försenad och potluck.

Publicerad 2008-01-25 00:25:09 i Allmänt

Idag var första skoldagen med Dr. Ryan.
I och med att hon är lite skrämmande så vågade jag, Sara, Delia och Patrik inte komma till lektionen utan "bok" så vi stressade genom hela stan för att hitta stället där vi kunde hämta boken. SARA VAR INTE RÄDD. SARA VAR HÄFTIG OCH ORÄDD, HON VILLE INTE ENS HA BOOOOK!!!!!
Efter att vi hittat stället som byw låg gömt i en byggnad så kom vi ca 10 min sent till lektionen.
Hon sa inget men jag tror att hon kommer komma ihåg det.
Annars var dagen bra, somnade när jag kommit hem för att jag blev arg på Skype, det gick inte att ringa!!!
Nu ska vi strax iväg på potluck-party här i huset så Patrik har gjort köttbullar och Mags har gjort nån slags tonfiskgrej och jag har gjort en fruktburrito typ.
Fisken Jens verkar inte må så himla bra. Han bara ligger stilla. Enda gången han är glad är när han får mat.
Han är som en människaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela