Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

En valfortjant paus...

Publicerad 2008-01-28 17:00:27 i Allmänt


Jag sitter pa jobbet och ar sa himla mycket snabbare an den andra praktikanten, sa jag kanner att jag kan ta lite paus om jag vill.
Jag ar ju som sagt anda ganska langt fore...
Det jag gor just nu ar ganska iq-befriande eftersom att man inte behover tanka efter speciellt mycket.
Bara klicka och klicka igen.
Hunden Hedvig ligger och sover i A's  kna.
Hon ar sa gosig och sot, hunden alltsa inte A.
Kanske ska aterga, vet inte om jag far halla pa och gora annat.
Antagligen inte, men jag hinner anda med det jag ska hinna med... hehe.
Ska fa ett uppdrag sen, men inte an. Omvaxling fornojer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela