Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att inte vara nyast.

Publicerad 2008-01-30 21:07:46 i Allmänt

Jag har just insett att jag har gjort det krangligare an vad det egentligen ar.
Istallet for att kolla pa 700 namn kan jag kolla pa 4 i taget, da blir man inte lika forvirrad.
Det var en ny intern har idag sa jag ar inte farskast langre, det kanns bra att kunna hjalpa andra istallet for att vara den som blir hjalpt.
Det forsta jag gjorde i morse var att klistra igen alla kuverten jag stoppade brev i i mandags.
Ovantat nog anvande vi limstift for att gora det och inte vatten. markligt.
Har aven hittat en sida dar jag kan lara mig allt om amerikanska kandisar.. bra att lasa sa att jag kan hanga med i lunchskvallret!
Idag bjod dom pa take-out igen eftersom att Caitlin ar ny.
Amanda ar ocksa har sa idag har det varit kul kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela