Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Trakigt!

Publicerad 2008-02-04 19:02:56 i Fakta

Jag ar sur, jag gor liksom inget.
Jag fattar inte hur man kan lata sin intern sitta utan att ge na (mig) nagot att gora.. hon vet ju att jag ar klar med det jag gjorde..
At lunch just sa nu borde det verkligen markas att jag inte gor nagot!
Om man inte har saker att dela ut kan man val ge mig ledigt istallet?
Jag har under tiden nar jag inte gjort nagot suttit och bestallt prensenter pa internet.
Alla hjartans dag snart ju :)
Har aven suttit och baknat, last bloggar och skrivit mail.
Snacka om kreativ for att inte ha gjort nat.
Superbowl igar var inte sa himla kul som jag trott att det skulle vara, men anda.
Asch nu ska jag tjata om att fa nagot att gora.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela