Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Svar.

Publicerad 2008-02-11 17:49:21 i I mitt huvud just nu.

Har fatt svar av lararen, hon skrev att hon borde ha vetat att jag var en journaliststudent och inte det hon trodde.
Kanske var lite val kaxigt av mig att skriva som jag skrev. Iallafall med tanke pa att hon ar min larare och hon satter betygen pa mig i slutandan.

Har precis slutfort mitt uppdrag jag fick for en stund sedan, inte klokt vad mycket man kan hitta pa internet.
Funderar pa att ringa till Maria angaende klippning pa rasten.

Mailade mobelforetaget nyss, hoppas att hon hinner svara idag sa att jag kan saga till Ellen vad hon sa.
Ringde faktiskt forst, men dom hade inte oppnat. Och sen glomde jag bort det.
Praktiskt med email.

Ska googla lite mer. Jag ska ju gora en bok om artister enligt min learning plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela