Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Okej bajs.

Publicerad 2008-02-19 19:52:16 i I mitt huvud just nu.

Jag har nu ringt sex av sex och tva av dom hade samma kontaktperson. Det gick at helvete.
Helt och hallet at helvete.
Jag hatar telefoner.

Sen sa svarade inte tva och en kunde inte hora mig.
Det ar bara lika med fem och gissa vad, den sjatte kallade mig 'oh sweety, you have to call back another day'.

Jahapp, kanns som att jag ljuger nar jag sager att ingen utom den som gick at helvete pratade med mig, men sa var det.

Bajs bajs bajs.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-19 20:11:01

Är det nu jag ska säga något klychigt som att det går bättre nästa gång, du lär dig av dina misstag, eller så illa kan det väl ändå inte vara....

Postat av: sara

Publicerad 2008-02-19 21:27:48

...petra...vannen...ah...annu en gang sager jag:
jag kanner med dej.

nar du kanner dej ensam o misslyckad i den har varlden, glom inte bort att jag sitter pa ett kontor nagra mil norrut och kanner likadant.

det GAR battre nasta gang, det maste det gora...nar ska de annars bli var tur?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela