Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Nu sa.

Publicerad 2008-02-12 16:12:54 i I mitt huvud just nu.

Igar nar jag laste en av kommentarerna blev jag glad. Saras "haha vad kul att du har olika kategorier" (typ) fick mig att vilja skapa en till, namnligen tankvart. Sanna slags fragor som man kan ga runt och tanka pa. Ska skapa den strax.
Har namnligen en del saker som jag funderar pa.

Mailade mamma igar och hon laste igenom mitt CV och personliga brev som jag bett henne gora och hon kom med en del valdigt bra andringar, sa nu ska jag borja soka jobb i Sverige.
Jag har min usa'ska version av min Resume (var sitter apostrof pa ett amerikanskt tangentbord???) och hade kort och gott oversatt det till svenska istallet med vissa andringar.
Undrar hur det sticker ut bland resten av alla svenska CVs som stromar in till foretagen...
Det aterstar att se!

Jepp, bra dag hittills.
Ska borja jobba nu.

Las om min dag pa: petrapires2.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-12 16:54:25

Har du en rolig dag på jobbet? Själv sitter man ju hemma i sin sköna soffa och äter pannkakor nu. För jag är LEDIG, underbart:-)

Vad ska du söka för jobb i Sverige då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela