Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite grejer.

Publicerad 2008-02-13 15:55:02 i I mitt huvud just nu.

Idag nar jag stod och vantade pa bussen sag jag nagonting ligga i vattenpolen brevid trottoaren. Jag kunde inte bestamma mig for om det var en potatis, en skankbit fran en limpa eller en sten. Efter att jag statt och funderat en stund kom jag fram till att det maste vara en limpa. Bussen var sen sa jag hann fundera en stund till. Da trodde jag att det var en potatis istallet. Nar bussen var pa inrullning kunde jag inte motsta frestelsen och jag provtrampade pa den. Det var en sten.

Sen sa nar jag gick av bussen sa hade det borjat regna, jag hade tagit ett paraply med mig som jag trodde var mitt, men det visade sig att det inte var mitt. Det har hade motor i sig! Jag tryckte pa en knapp och flash-blasch-krasch! Sa var paraplyet helt utvecklat! Skithaftigt.

Igar halkade jag pladask raklang nar jag klev av bussen vid IKEA. Det var vatten overallt och jag gjorde inte illa mig, det var mest kul.
Det som inte var kul var att jag sedan var blot och gick runt och fros pa IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela