Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Leeeedig :)

Publicerad 2008-02-22 14:45:18 i I mitt huvud just nu.

Alltså jag måste säga att den här veckan har varit fruktansvärt skön!
Måndag var röd dag här i staterna eftersom att det var President's Day. Torsdag var det skola och den är ju bara i två timmar och idag fick jag ett mail och ett telefonsamtal där jag fick reda på att jag är ledig idag.
Linda (högsta chefen) är rädd att vi ska halka och slå oss om vi kommer in idag eftersom att det är minusgrader och regn.
Jag hade visserligen bakat chokladbollar som jag skulle bjuda på, men dom kan jag ge till någon annan.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag har ju redan duschat och klätt på mig och allt, så det skulle kännas dumt att gå å lägga sig igen även om sängen känns väldigt lockande.

Just nu sitter jag och lyssnar på Jack Johnson's nya skiva som jag gillar mer och mer ju mer jag hör den.
Massa mer i den meningen.

Igår färgade jag håret, klippningen blev bra men jag tyckte inte att färgen passade frisyren, så nu är jag faktiskt ganska mörk i håret, men jag gillar det.

Nej nu ska jag borsta tänderna.

Om nån vet var man kan bowla här i närheten så skriv det till mig.
Jag är hemskt bowlingsugen. Ska googla på det igen.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-22 16:03:35

Vad orättvist! Det är ju jag som borde få vara ledig idag, jag har ju besök! Men men, så är det. Ha en trevlig ledig dag!

Postat av: Eve

Publicerad 2008-02-22 17:42:32

om du hittar nagonstans dar man kan bowla sa ar jag pa!

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-02-23 03:44:12

Ey, du har hittat å, ä & ö! Hur gick det till om man får fråga? Har du bloggat från en svensk dator? Sicken oväntad vändning!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela