Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kidnappad?

Publicerad 2008-02-27 16:45:59 i I mitt huvud just nu.

Idag nar jag akte till jobbet sa satt jag och laste min bok pa bussen.. helt plotsligt nar jag tittar upp sa kanner jag inte igen mig alls.
Min forsta tanke var att han bakom mig och chaufforen hade nagonting pa gang.
Det var namnligen bara vi tre pa bussen.

Men mannen bakom och jag ar tjenisar och jag ar egentligen inte radd for honom, sa jag vande mig om och fragade om det verkligen var ratt vag. Da sa han att det hade hant en olycka pa vanliga vagen och att detta var en omvag for att ta sig forbi det.
Busschaffisen backade och hade sig och korde ett helt varv i den enda rondellen jag sett har i amerikat.

Tillslut kom vi ut pa den vanliga vagen och jag kunde andas ut.

En annan konstig grej ar att ingen kommenterar mina inlagg mer... har jag blivit trist och trakig?
Jag ska nog komma pa nagot som uppror..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela