Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hemskt arad.

Publicerad 2008-02-13 19:58:55 i Fakta

Jag har forst och framst fatt lunch idag igen pga. regnet. Det var en anledning att bestalla lunch pa foretagets rakning. Tackar tackar.
Sen fick jag en hog med papper och nu sitter jag och far faktiskt jobba!
Jag har fatt i uppdrag att hjalpa Bree med saker som interns inte annars far. Sa jag kanner mig hemskt tacksam och gor allt i min makt for att gora bra i fran mig. Hemskt kul, for jag ska aven maila alla jag lagt in sen och tacka dom... hihihi..

Efter jobbet idag ska jag till Pentagon City Mall och gora manikyr och pedikyr... jag ska fira som sagt.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-13 21:17:35

Låter härligt med manikyr och pedikyr....Du får berätta sen hur det var. Jag har tyvär ingen av ingredienserna du ville att jag skulle ta med mig. Men jag köpa jäst idag på vägen hem om du vill, lr?
Och du förresten när skulle vi ta den där bion?

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-02-13 21:58:12

Okej. Jäst finns bara som torrjäst och heter Dry Yeast. Det ligger i påsar, finns balnd baksakerna, alltså vid mjölet. 14 gram torrjäst motsvara 50 gram vanlig jäst. Om du nu ändå köper jäst så vore det väldigt snällt om du köpte åt mig med så jag kan baka bröd i helgen.
gärna två förpackningar(en förpackning har tre påsar/7g) .
Så fredag eller lördag för bio hade ju varit ski. Ses!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela