Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tröttis

Publicerad 2008-12-02 09:19:47 i I mitt huvud just nu.

Jag ville inte jobba idag. Jag ville bara krypa ner hos Patrik när jag skulle gå.
Jag somnade mitt i en mening när jag läste min bok på tåget. Sitter på jobbet och håller på och nickar till hela tiden.
Har tagit mig en kaffe nu. Det brukar inte hjälpa. Men det är värt ett försök när man är så här trött.
En kille sa att han känt så som jag känner nu en hel vecka och sen hade en kraftig förkylning slagit ut.
Hoppas att jag slipper förkylningen och hoppas att jag inte behöver vara trött (såhär trött) en hel vecka.
Fast veckorna blir kortare och kortare. Idag är det tisdag och imorgon är det onsdag = Patrik åker hem och jag kommer vara en depphög, men ska ändå på Maydays julmingel såklart. Och så blir det torsdag och då ska jag hem och vakta Adam eftersom att både mor och Perre ska iväg på julbord.
Avbokade min tid hos tandis på torsdag eftersom att jag inte riktigt har råd att lägga ut så mycket nu i julklappstider.
Ja och så sover jag antagligen över i Bandhagen då eftersom att dom kommer hem sent och jag ändå måste upp och jobba på fredagen.
Aaa så var det fredag. Så här kommer jag behöva tänka fram till jul. Så vänj er.
Fast jag kommer å andra sidan inte vara så här hemskt uppbokad varje vecka. Men men, vi får se hur jag klarar mig!
Äsch egentligen är det ju inte synd om mig. Men det känns skönt att få tycka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela