Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tillbaka på jobbet!

Publicerad 2008-12-12 09:35:02 i I mitt huvud just nu.

Ordning och reda, det är inte Petra Pires det.
Jag kom just på (1 och en halv timme senare....) att jag inte lagt in maten i kylen!
Så nu harjag gjort det och dukat upp med pepparkakor här i repan. Det luktar väldigt gott men än har jag inte smakat.
Det är dom som jag och Adam har bakat :)
Man måste ju bli av med dom på något sätt...! Det blev ju så himlans många liksom!

Jag har funderat lite på om jag ska se Idol-finalen i Bandhagen ikväll.
Fast då måste jag ju hem mellan om nån ringer och vill gå ut... så vi får se. Men det är inte så troligt att jag går ut ikväll.. jag är inte så frisk som jag inbillar mig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-15 13:07:29

Uppdatering?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela