Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Summa-summarum

Publicerad 2008-12-04 11:32:23 i I mitt huvud just nu.

Jag tror inte att min mobil skickar de sms som jag skickar.
Har nämligen försökt att nå 4 olika personer för att få tag på ett telefonnummer. Men icke.
Eller så sover dom latmaskarna. Jag vet inte om de har börjat jobba än någon av dom.. Fast Bobs borde ju vara uppe eftersom att han går i skolan. Men dom kanske är slackers där med?

Igår var det mycket trevlig tillställning på Mayday's kontor i Wenner-Gren center. Det bjöds på julmat och godis och så fick vi varsin julklapp när vi gick. En vetekudde. Mycket uppskattat!
Borde kanske egentligen ha den här på jobbet, men den var hemskt skön att somna brevid. Nästan som Patriks kroppsvärme men inte.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-04 12:55:47

den andra är:



- what are you eating under there?

- under where?



(underwear)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela