Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Petra barnvaktar.

Publicerad 2008-12-05 09:00:49 i I mitt huvud just nu.

Jag skulle ju som bekant barnvakta min lillebror igår..
Först gick jag på stan eftersom att min mormor skulle vakta först då jag egentligen skulle till tandläkaren igår. Jag avbokade dock tiden då jag insåg att jag skulle få 650 kr mindre till julklappar om jag lagade tänderna nu.
Så jag köpte en eller annan julklapp och åkte sedan hem till Bandhagen.

Väl där åt jag en tallrik soppa och kollade på när Ia (min mormor), Adam och Bertil spelade plump.
Jag hjälpte Adam lite och tillslut vann han!
Efter det kom Perre hem och då skulle Ia och Bertil åka. Eftersom att jag nu inte skulle bli tvungen att sova över så fick jag skjuts hem och Ia fick se min lägenhet.

Så vilken överflödig barnvakt jag var.. haha. Men det är självklart alltid kul att träffa min lillis och Mormor + kille.
Hemma satte jag mig och skrev flyttkort och sen var det långt över sängdags. Tyvärr läser jag en väldigt spännande bok så jag somnade inte förens sent (sent för mig är ca 23.00).

Idag är jag mycket trött, men idag är det FREEEDAG :) :) :)

Ska baka pepparkakor i masor ikväll och sedan är det ju idol!
Kommer kännas tomt kanske nu när jag ska se det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela