Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mingel-dingel

Publicerad 2008-12-03 08:21:50 i I mitt huvud just nu.

Ska på julmingel efter jobbet. Hopppas att det blir kul-i-kul!
Sen ska jag skynda mig hem och kolla bakom tv'n. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte.
Jag nyser mycket nu. Nyss kom en sån där riktig gubbnysning. AAATCHOOO!
Inte en av mina vanliga med andra ord. Mer en sån där...



Bara jag inte blir förkyld nu till helgen.
Eller inte för att jag har så mycket planerat, men ändå.
Idag så har jag ganska mycket att röja undan på jobbet.
Har en hel hög med fakturor som måste in i sina pärmar.
Och så ska jag försöka få en plats på outlook-kursen som är i eftermiddag.
Det skulle vara ganska intressant att få lära sig lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela